Blogger Backgrounds

Thursday, June 2, 2011

Ke mana arah hendak dituju..

ERm...bosan plak bila cuti terlalu lama n xde xtvt....ape nak buat yer  hari nie..maybe aku patut ajak kawan aku kuar berjalan...tp nak kemana yer???kluang...mane ade ape2..bosannyer...ranacang perjalanan..duit pon da nak habis nie...hehehhe...boros nyer aku...


wah!!!!money tree....

kalau la ade money tree ni kat umah...hahaaha mmg xkan ade..lainla aku yg tampal sendiri duit kat pokok tue...idiot!!hurm...


arghh!!balik ke asal...nak kemana ya...kluang mall???hurm da banyak kali aku round sampai da tau susunan barang nyer...rin!!jom ikut aku g jalan..teman kan aku rin..bosan
;-( rin nie kawan aku yg baik lau nampak aku ssah ht die mesti temankan aku...hehe..sayang ko...kawan yg baik ade dgn kite time ssh dan senang..bukan kawan yg tinggalkan kita bile da senang...best frenzz ever ;-)


sayang...die..muuaakkss

ingat kawan2 yg selalu dgn kite...i love my frenzz...

No comments:

Post a Comment