Blogger Backgrounds

Thursday, June 2, 2011

Jom petik sampai botak

PArt 1 ~~ Selangkah menuju masuk ke pintu gerbang

 penat berjalan kerana parking yg jauh...x sabar betul nak petik strawbery...come...sampai tertingal cik abg kt belakang tue...sorey...hehehe...sbb da xsabo sgt nk jd Strawbery Princees..


setelah beberapa meter jer berjalan aku pon sampai di Strawbery leisure Farm at genting...memang seronok..banyak betul strawbery..tp mase ni strawbry kecik...belum matang,,masih remaja lg...ops...remaja??
tgk betapa luas senyuman aku tu...sampai telinga suda..


wah!! cik abg pon berposing di strawbery farm...xlepas peluang...

haa.....ni lah hasil nyer...strawbery yg bentuk nyer mirip muke aku yg tembam..hehehe...
uik...gimik je tu
strawbery kt cni xleh dimakan...sbb bayaran dicas rm6 untuk 100gram..dan masuk ladang strawbery free...kalu boleh makan bankrap la tokey ladang ni makcik...
Tgk..cantik kan saya...eh eh...silap...strawbery tu..hik..hik..
Ni lam bakul baru dapat beberapa biji...punyela cerewet nk petik...nak yg warna merah yg mengiurkan,bentuk yg csntik dan gebu...kecur x??hehe
ini ladang ana yang empunya..
hurm...kalau la aku yg punyer...hehehe..hr2 makan strawbery (strawbery masak lemak,asam pedas strawbery, straebery masm manis) eyurkk...ape punyer recipie da..
cak!!!!1

gambo la selagi bole bergambo cik emy..

ehik..ehik.. gedik sungguh

No comments:

Post a Comment