Blogger Backgrounds

Monday, February 21, 2011

rancangan perkahwinan

erm mesti ramai yang nak melangsungkan perkahwinan dan idamkan hari perkahwinan yang perfect...semesti nyer aku sendiri idamkan hari perkahwinan yang indah...erm..tapi aku mungkin akan bertunang , nikah n bersanding dalam tarikh yang sama..tentu penat kan....ape persiapan yang patut dibuat?
wah cam da nak dekat je tarikh nyer...hahaha...rahsia beb!!!akan aku bagi tau kelak bila tarikh nyer...xnak kecoh2 dulu coz tarikh nyer belum tau lagi...memang banyak benda yang aku da rancang tp belom dilaksanakan lagi....erm nk bertunang kew?xpayah kot....da lama sangat kawan n da lalui macam2 da...so engagement maybe 1 day n terus nikah kot...our plan macam tu je...senang cos my future husband akan sibuk dgn keje nyer...so not enough time...dia kata nk bagi semua nyer aku yg uruskan...mampu ke aku nk uruskan yerk...i try my best dear..hehehe ;-p...impian istana bahagia...

No comments:

Post a Comment